Telefuninu
13933187318
Chjamate dinò
0311-82445898
E-mail
admin@slyky.com

Cina First Line di produzzione di sterilizazione di temperatura termica

A nostra cumpagnia hà Quattru iniziativa domestica equipaghjole di sterilizazione à alta temperatura, pò esse completamente uccisione di e batterie è muffa in mica in polvere.

Sò specializati in a pruduzzione di po in mica d'alta qualità, chì sò assai usati in rivestimenti di vernici d'alta qualità è in industrie di plastica.

A nostra fabbrica Lingshou Kehui Mica Co., Ltd hè stata creata in 1997 sottu capu di Cao Heping. In l'annu 2007, nova pianta Hebei Celia Minerals Co., Ltd mette in produzzione.

Fabbrica situata in Nanjialiang Village, Qingtong Town, Lingshou, Hebei, Cina.

Lingshou hè a più grande basa di produzzione di Mica Flakes in Cina, ci sò i dui più grandi minerali di mina muscovite di a Cina-Lubaishan è a Mina Wenshan.

I risorse di moscata sò altamente ricchi è alti. È u trasportu hè ancu assai cunvenutu, solu 3 ore per guidà à Tianjin Port.It hè assai utile per organizà a spedizione di mare.

Attraversu u sviluppu è a innovazione di a tecnulugia custanti, a nostra sucetà hà sviluppatu à una impresa prufessiunale integrata cù una cullizzioni di fine di machinazione di mica in polvere, ricerca è sviluppu tecnologicu è cummerciu indipendente d’importazione è esportazione. Havi produzzione domestica di prima classa è linea di teste, è China First Heat Equipment Sterilization Equipment, a nostra sterilizazione Mica Powder sò u mondu unicu pruduttu di prutezzione ambientale, largamente utilizatu in rivestimenti di pintura alta è in industrie plastiche.

Avà avemu ottu linee di pruducazione di prima classe, capacità di produzzione annuale di 30000tons, cun squadra di gestione avanzata, sistema di gestione di qualità strettu è squadra di cuntrollu, pudemu assicurà supplimentazione à longu tempu per a migliore qualità di prudutti mica (terra secca Mica Powder Building Grade Wet Ground Mica Poudre Calcinata Mica Phlogopite ...) è u pacchettu multiculazionale Cenosfera / Ceramica Hollow Microspheres à u prezzu più cercanu. Sò largamente usati in Rivestimenti di Vernici, Costruzioni di Edificii, Gomberi di Plastica, Refrattorie è Funderie, Perforazione Oliu è Industrie Automobile.

Samples gratuiti sò dispunibili per a vostra prova.

Intantu, pudemu ancu furnisce e dumande di appruvisioni tippu è prufessiunale adattati per risponde à e diverse esigenze di ogni livellu bisogni di i clienti.

Ogni bisogni, pls ùn esitate micca à cuntattassi, faremu u nostru megliu per aiutà ti.

Kelly kelly@slyky.com


U tempu di creazione: 31-20-Jul